Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Dagens Dubbel 5/2 Kalmar

Av Niclas Carlson - 4 februari 2012 23:23

Söndagens V65- och DD-omgång avgörs på Solv....Nej, det är i Kalmar idag! Trevligt med lite omväxling:) Man har fått ihop en bra omgång som inte ser helt lättlöst ut, och jag tror det kan bli ganska hyggliga pengar för sex rätt. DD-loppen löser jag så här:


DD-1:

Ett bra sprinterlopp där jag väljer att chansspika 3 Pricken. Han kom bort helt senast, men har visat kanonform innan dess. Han är riktigt vass från start och jag tror han har bra chans att ta ledningen här. Då värsta motståndaren 5 Elaine har varit borta ett tag tror jag att Pricekn har toppchans att leda detta hela vägen.


DD-2:

Ytterligare ett bra lopp där jag ger tipsettan till 10 Pinocchio HJ. Han gjorde en hygglig insats senast på V75, och har vilat sen dess. Har hög kapacitet och ska ha en bra chans att kunna runda alla här. Men läget och det faktum att han har varit borta några veckor gör att jag garderar. 3 Ritano Freight fick en efterlängtad seger senast och var riktigt fin då. Har varit ute i tuffa sällskap hela tiden och har gjort bra ifrån sig. Bör vara med i striden även här. 1 Indro Love var kanonfin senast och har hittat formen. Innerspåret kan dock vara lurigt då han inte är nån blixt från start. Tråcklar han sig ut därifrån har han kapacitet att vara med i striden.


DD-systemet ser därmed ut så här:


1) 3 Pricken

2) 10,3,1


3 rader x valfri insats


Lycka till!

 
 
Pontus

Pontus

5 februari 2012 10:03

Tror stenhårt på pricken! Känns att jag kommer ryggar dig idag =)

http://www.sportanalys.bloggplatsen.se

Niclas Carlson

5 februari 2012 12:45

Härligt!
Lycka till!

 
Ingen bild

Lars

5 februari 2012 11:53

Jagat G.K.URITZA i DD1 länge nu! Dax idag?!

Niclas Carlson

5 februari 2012 12:45

Det kan det vara, även om jag tror att Pricken vinner...
Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards