Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Niclas Carlson - 28 februari 2012 00:28

Tisdagens V65- och DD-omgång avgörs på Sundbyholmstravet en bit utanför Eskilstuna. En omgång som innehåller ganska så bra lopp, men som ser ut att bli ganska så favoritbetonad. Risken för låg utdelning är rätt så stor enligt min mening. DD-loppen löser jag så här:


DD-1:

1 Say It gjorde en hygglig insats senast men var chanslös att utmana om segern. Formen är dock fortsatt fin och här har han ett perekt läge. Han är startsnabb och jag blir mycket förvånad om han missar ledningen. Sen blir han svårslagen och jag spikar utan att tveka!


DD-2:

9 Sandro Mustang var riktigt fin vid segern senast och visade fin form. Har ett hyggligt läge här och bör få en bra resa. Har en vass avslutning och jag tror han har en riktigt bra chans att vinna detta loppet. Jag väljer att chansspika honom här!


DD-systemet ser därmed ut så här:


1) 1 Say It

2) 9 Sandro Mustang


1 rad x valfri insats


Lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards