Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Info...

Av Niclas Carlson - 10 juli 2010 19:07

På grund av att jag ska ut nu ikväll och bedöva smärtan från fiasko-V75:an, så kommer en enkel sammanfattning sent ikväll. Imorgon kör man V65 på Boden, och eftersom jag inte har koll på gängen där uppe, avstår jag. Likadant blir det faktiskt på måndag, då Täby kör V65 (om nu inte strejken ställer till det). Därför återkommer jag först på tisdag med tips till V65 på Jägersro. Hoppas ni finns med mig då.

 
 
Ingen bild

Chrille

10 juli 2010 20:33

Helt rätt Niclas, man måste vila ifrån vinstjakten ibland, uppe i norr är det för svårt om det "bara" är en vanlig V65a och galopp...det räcker med att spel galopperar ibland...

Vi laddar batterierna och kommer fulltankade med idéer till nästa V75a, det är där möjligheterna finns...plötsligt händer det! Allt annat är bara lite underhållning på vägen mot lördagen!

 
Niclas

Niclas

11 juli 2010 00:45

Ja, det är svårare att försöka leverera bra tips när det går uppe i norr och det bara handlar om en vanlig V65-dag. Galoppen får man ju nog av på travet, och det är nåt jag aldrig kommer att förstå mig på. Och jag håller med dig, V75 är världens bästa spel!

http://travspel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Grodan jansson

11 juli 2010 03:07

onsdag next stop ;)
vi taggar om och kommer med nya krafter då, trots man pricka in 2 5or idag
kanon bra blogg och tips sida mannen, tummen upp!

 
Niclas

Niclas

11 juli 2010 09:06

Grattis, Grodan, till femmorna. Bra jobbat!
Jodå, jag lär vara laddad till max:)
Tack för de fina orden:)

http://travspel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards