Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Resultat V75 Åby 17/12

Av Niclas Carlson - 17 december 2011 20:38

Rätt rad:


7 Love You More (5,12) (19%)

4 Ottey Coger (5,52) (29%)

10 Local Conch (2,20) (46%)

7 Lovelock (1,61) (73%)

13 Ditte Vingboons (21,93) (7%)

8 Beretta Avanti (2,97) (45%)

1 Isak CD (3,72) (48%)


7 rätt: 11 148:-

6 rätt:     104:-

5 rätt:        0:-


Det blev en rätt så favoritbetonad rad idag och därmed också jackpot till uppesittarkvällens V75:a. För egen del blev det en sexa som gav 104:- tillbaka. Synd då jag varnade för Ottey Coger, men hade den ändå bara som första reserv. Nej, bara att ta nya tag och nästa vecka är det ju jackpot både på onsdag och fredag...


Kort om dagens spikar:


Bergshults Leffe (V75-2) kunde inte hålla upp innerspåret och hamnade i fjärde inner. Satt hermetiskt instängd fram till upploppet då ha exploderade och svarade för en sylvass avslutning till fjärdeplatsen. Visade toppform och vinner nästa gång istället!


Lovelock (V75-4) öppnade bra och tog hand om ledningen efter 150 meter. Sprang och fuskade med travet större delen av loppet, men stack bara iväg runt sista kurvan till en överlägsen seger. Riktigt bra, men får nog slipa till aktionen lite.


Isak CD (V75-7) höll ledningen lätt från start, men släppte mycket överraskande efter 200 meter. Fick dock en perfekt lucka med 200 kvar, och spurtade sig till en säker segrer. Såg riktigt fin ut, och är i absolut toppform.

V75
 
 
Ingen bild

Angelica

21 december 2011 08:26

Hej Niklas! Tack vare ditt tips: 13 Ditte Vingboons & så spikade jag 4 Ottey Coger fick jag 7 rätt på V75!! tack tack! God jul på dig.

Niclas Carlson

21 december 2011 23:24

Grattis!!
Kul att du fick med Ditte Vingboons, men jag spikade ju Bergshults Leffe i Ottey Cogers lopp...Så där måste du ju lyssnat på dig själv:)
God jul till dig med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards