Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

V65 Bergsåker 13/8

Av Niclas Carlson - 12 augusti 2010 22:08

Då fredagens V65:a avgörs på Bergsåker med ganska så låg klass på loppen, så avstår jag från spel. Jag koncentrerar mig istället på V75 på lördag, och hoppas kunna bjuda er på nåt riktigt vasst!

V65
 
 
Ingen bild

Chrille

13 augusti 2010 09:52

Helt rätt drag att stå över idag! Oj va vi väntar på V7-vinklarna!

 
Niclas

Niclas

13 augusti 2010 10:03

Ja, det var inte så mycket att tveka om...Jag ska jobba med V75:an under eftermiddagen, får se vad jag kan hitta...

http://travspel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Trattsson

13 augusti 2010 11:56

nära nära nu Niclas, jag har varit borta ett tag nu men har nu i efter hand sett att dina system har varit helt rätt ute.Det är glädjande , får rygga dina spel idéer på Lördag o hoppas du prickar allt denna gång. Vad tror du om El Sueco kan det vara en spik tro. Kanon tävlingar på Valla på onsdag där har du en stenklar spik i alla fall, du vet vem jag menar :)

 
Niclas

Niclas

13 augusti 2010 15:53

Tjena! Jo, det har varit nära ett tag, snart sitter det! El Sueco kanske kan vara en spik, men jag har inte kikat på det än. Och spiken på Valla på onsdag är stenklar!

http://travspel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Milla

13 augusti 2010 21:26

idag satt v65an för mig.. hoppas du kommer med bra ideer till i morgon..va tror du om myllarfaks-

 
Ingen bild

Chrille

13 augusti 2010 22:11

Jaha, då blir det nattmangling... trodde man hade en "klar" i Year One, men Åke sjukanmäld och Tobbe upp i jollen... det är ju inte riktigt vad man önskade. Då minskar även chansen för Victory Love och Go On Pale rankas upp, men blir inte denna fast typ 3e inv? Även Minos Vang i sista rankas väl ned... Blir det inte Robban-show imorgon???
You Bet Hornline
Count Harry (?)!!!
DJ Seabrook (fidus på Conrads Epilog)?
Valleystream (felfri)?
Moe Brage (får väl ändå svårt mot Hallsta Lotus)
Molly McGuire (släpper till 7an och OS-vinst)?
Staro Cold Carat (laddas här och räknas)!
...ingen Erik, Örjan, Åke...Bergh´arn tar för sig!

 
Niclas

Niclas

14 augusti 2010 00:21

Milla: Stort grattis! Bra jobbat!
Chrille: Jag har samma feeling som dig att Robban kommer ha stor show imorgon. Frågan är bara vilka han inte vinner med...Jag ska jobba med det hela nu, och så får vi se vad jag kommer fram till. Men som sagt, Bergharn är het...

http://travspel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Milla

14 augusti 2010 07:44

tackar! Jag kollade ditt systemförslag nu ser ju bra ut men lite lurig omgång.. vi håller tummarna

 
Niclas

Niclas

14 augusti 2010 11:18

Ja, den är lurig, kan bli kul om man träffar rätt! Lycka till!!

http://travspel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards