Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

V64 Solvalla 4/8

Av Niclas Carlson - 4 augusti 2010 00:40

Det blir endast ett chanssystem till V64 på Solvalla, pga tidsbrist...

Det ser ut så här:


1) 7 Formula One (6-5)

2) 1,3,6,10 (8-7)

3) 1,2,4,8,9 (5-3)

4) 12 Mose d'Asolo (1-10)

5) 1,2,7,8,9,10 (6-11)

6) 2 Little Rainbow (5-10)


120 rader


Då V65 körs uppe i Umeå på torsdag, tar jag dessutom time-out. Jag är tillbaka med full kraft på fredag, med vassa tips till V65 på Visby!

V64
 
 
Ingen bild

Gregor

4 augusti 2010 03:26

Niclas, förra veckan så uttalde sig Stig H negativt om Little Rainbow tyckte jqag. jan tyckte inte hästen alls var så himla bra.
Lycka till...

Gregor

 
Ingen bild

underbarnet

4 augusti 2010 10:06

chanssystem, da har man ju en chans,
tack for en harlig axevallahelg

 
Ingen bild

Chrille

4 augusti 2010 10:12

Oj va synd!
Hade tänkt vända mig till dig isf min personlige bankman... behöver lite snabba stålar här och nu.. tänkte ta dessa på Valla ikväll via dina tips, men då hade du inte tid... sorry!
Får överväga hur jag gör... kanske blir ett lir med dina tankegångar iaf...
Vi hörs ang Valla på lördag med nya friska vinnare, det är då det gäller!

 
Niclas

Niclas

4 augusti 2010 14:20

Gregor: nja, det är ju en chansning, men det är spetsläge nu, och jag tror nog han är först över linjen ändå.
Underbarnet: Tack själv! Hur är det borta i England?
Chrille: Sorry att jag inte hann med mer, men min form är ju kass nu också, så det kanske var lika bra det:) Självklart hörs vi om lördag, då ska de tas:) ha det så gott så länge!

Lycka till med liret allihop!

http://travspel.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Chrille

4 augusti 2010 15:27

Niclas: Inte är din spelform så "kass" som du säger, den kanske bara inte är riktigt vässad... men det kommer, vila nu en dag, samla lite kraft så kommer toppformen!
Ha det!

 
Niclas

Niclas

4 augusti 2010 23:27

Tack Chrille! Jag hoppas du har rätt! Du ska veta att här samlas det krafter som bara den:)

http://travspel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards