Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Niclas Carlson - 20 januari 2012 00:25

Fredagens V65- och DD-omgång avgörs på Bergsåker. Sportsligt sett en bra omgång, spelmässigt känns de inte så het, då jag tycker det ser väldigt favoritbetonat ut. Men jag har haft fel förr när det gäller det... När det gäller DD ikväll kör jag hårt:


DD-1:

Ett riktigt bra lopp där jag spikar 3 Notre Crown. Han har gått bra från svåra lägen på slutet och visar kanonform. Har ett bra läge här och lär hitta e bra position direkt, kanske t.o.m ledningen. Jag tror han avgör det här på sin klass, och tycker det är omgångens bästa spik.


DD-2:

Ett hyggligt bra stolopp, där jag hittar en spik till. 10 Bikini Pointer har hittat formen och var riktigt fin senast. Har enorma fartresurser, och om bara Torbjörn Jansson håller sig vaken under loppet, så bör Bikini Pointer ha toppchans att speeda ner alla här.


DD-systemet ser därmed ut så här:


1) 3 Notre Crown

2) 10 Bikini Pointer


1 rad x valfri insats


Lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards