Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Niclas Carlson - 10 januari 2012 00:38

Att vara "ledig" från travtips är inte så tokigt. Givetvis kollar jag på travet och letar efter framtida vinnare. Jag skrev ju också att jag kunde komma tillbaka under veckan och ge er en vinnare, och det är just vad jag tänker göra nu!


Eskilstuna kör V65 på tisdagen, och i V65-3 har jag hittat en vinnare som kommer rensa rejält. 10 Dexterson är på väg uppåt i form och har gjort bra insatser på slutet. Han gillar lång distans och har en sylvass avslutning när han får gå på rulle. Kan få en fin resa härifrån, och jag tror han städar av alla över upploppet, då motståndet inte ser så blodigt ut. Ska vi gissa på att han blir strecjad på runt 5-8% och ger ca 10-15 ggr degen? Kan vara nåt som ger en fin spelkassa till lördagen...


Ha det så gott!

Ovido - Quiz & Flashcards