Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Resultat V75 Bergsåker 22/1

Av Niclas Carlson - 23 januari 2011 01:21

Rätt rad:


4 Q Forty Five (4,03) (26%)

9 Truly Devoted (1,76) (71%)

6 Marshland (1,83) (64%)

3 Kalle Palema (2,31) (46%)

12 Rino Dox (3,09) (49%)

1 Staro Dow Jones (24,51) (6%)

3 I'm Alone Face (4,23) (29%)


7 rätt: 4 621:-

6 rätt:     44:-

5 rätt:       0:-


Det blev en väldigt favoritbetonad omgång idag, med en del mycket bra prestationer bakom favoritsegrarna. Truly Devoted var grym från dödesn, Rino Dox bara mosade allt. För min del blev det endast fyra rätt, då mina spikar inte levererade spm jag hade tänkt mig....


Kort om dagens spikar:


Bobtail (V75-3) hamnade i tredje inner. Letade lucka runt sista sväng men när det blev fritt fram på innerspår hade hon inget kvar att ge och var inte som bäst för dagen.


Felix Vingboons (V75-6) stressade upp sig av två omstarter. Hamnade i dödens men sprang mest och bröt och vinglade hela loppet. Höll ändå på bra sätt till tredjeplatsen.


Izara (V75-7) fick ett kanonlopp i andra ytter. Försökte gå till attack med 300 kvar, men var aldrig i närheten av att hota vinnaren. Gick vad hon kunde och fick stryk av en bättre häst.

V75
 
 
Ingen bild

Andreas

23 januari 2011 01:59

Vart är söndagstipset?

Niclas Carlson

23 januari 2011 02:08

Det kommer alldeles strax:)

 
Ingen bild

Danne_Norrköping

23 januari 2011 11:10

Hade också bara fyra rätt! Men men ibland vinner man ibland förlorar man =)

Niclas Carlson

23 januari 2011 11:52

Hej Danne!
Precis, det är ju så det är:)
Men vi tar dem nästa lördag istället! Då jäklar...

 
Ingen bild

Mischaa

23 januari 2011 14:07

Heheh, jag la ut 8kronor på en kupong på andra 38kronor, på båda fick ja 5rätt haha...

Mina spikar vann, orginala kupongen var för 3kronor totalt med avgiften haha

Niclas Carlson

23 januari 2011 22:01

Hej Mischaa!
Bra jobbat, synd att det inte blev nåt tillbaka bara...

 
Ingen bild

norrlandsguld

23 januari 2011 18:30

Vad tyckte du om stallkörningen i avd 6 på V75?
Inte roligt för de som satt med Berghs egen uppsittning.

Niclas Carlson

23 januari 2011 21:58

Ja, du...Jag tycker nog ändå att Bergh gjorde rätt och försökte köra vad han kunde med sin häst. Nu såg det ju inte särskilt snyggt ut eftersom det var hans andrahäst som satt i rygg och vann loppet på det, men jag får nog försvara Bergh där. Men jag håller med dig, det var inte kul om man streckat Bergh...

 
Ingen bild

Mischaa

24 januari 2011 10:03

hehehe jag blev nog mer excited över att "catch" those horses than focus on the prize. Känndes inte så mycket i börsen denna gång, är bara så roligt att ja fånga 5 med 8kr haha ORGINAL 3kr inkl. avgift ahahaha.....måste bara repetera de där och inte hade ja heller kollat vilka som var dom super favoriterna :P
Det är tur kära vän, det horoskopet satt för den veckan :>

Niclas Carlson

24 januari 2011 11:21

Mycket bra jobbat:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards