Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Niclas Carlson - 8 juni 2011 22:01

Dagens spik var 6 Deal Or No Deal i V64-4. Hon inledde med att orsaka en omstart, och i den giltiga starten vågade därför inte kusken att ladda vad som gick från start. Det ledde till att Deal Or No Deal hamnade i dödens, men fick andra ytter efter 550 meter. Hade dock svårt att följa med redan 1300 meter före mål och dalade genom fältet. Kom i mål som sista häst, mycket långt efter vinnaren. Kan knappast varit frisk...


Ev odds: 14,20

V64-streck: 14%


Det blir till att ladda om och vaska fram en bra spik till imorgon istället...

Av Niclas Carlson - 8 juni 2011 09:09

Gårdagens spik var godkänd som tvåa, men det vinner man ju inte på. Jag tar nya tag och onsdagar betyder ju V64. Solvalla arrangerar V64 igen och det är en lite smålurig omgång med flera tänkbara vinnare i de fleta loppen. Jag har dock fastnat för en som jag utnämner till dagens spik:


V64-4: 6 Deal Or No Deal - Carl-Erik Lindblom


Deal Or No Deal har hittat en riktig formtopp och var bra från ledningen näst senast då hon fick ge sig mot den tuffe Aggas Dyring. Var riktigt bra senast, och formen är som sagt på topp. Hon är snabb från start, och jag tror hon sitter i ledningen direkt. Sen väljer nog "Kråkan" att dra i ett hårt tempo hela vägen. Jag tror hon vinner, och hon rensar rejält....


Lycka till!

Ovido - Quiz & Flashcards