Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Niclas Carlson - 15 juni 2010 19:29

Nu när bloggen funnits en månad, tänkte jag att det är dags att visa resultat av det här. Ingen kul läsning, jag vet, men det är av resultat man får upp ögonen och skärper sig!

Om vi tittar på de sk "vanliga" systemen, så är det inte så stort minus, "bara" 245:-, vilket ju då vägs upp av V75-vinsten 22/5, då sjuan satt. Därmed är också V75 den enda spelformen som visar kraftigt plus, de andra visar minus.

Om vi tittar på Jokersystemen, så är det brakminus med hela 10891,50:-. Det är förstås inte bra, och därför har jag nu kommit fram till ändringen här i bloggen:

Jag lägger ner Jokersystemen ett tag, de kommer tillbaka nån gång igen, men inte nu under ett tag. Därför kommer all fokus numera hamna på de vanliga matematiska systemen, och de kommer hålla sig i storleksspannet 2-300 kronor.

Så fortsätt att titta in här, jag kommer fortsätta att ge tipsvinkar, och ska fortsätta försöka fälla favoriter om det går. Viss måste man ju bara tippa etta och spika eller hur?

Dessutom vill jag tacka alla som kommer in här och läser och ger kommentarer. Det är jättekul, och jag tar gärna emot fler kommentarer, det ger mig styrka och lust att fortsätta:)

Nu ska vi ta dem, jag lovar!

Ovido - Quiz & Flashcards