Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Kort uppehåll...

Av Niclas Carlson - 10 mars 2011 00:02

Jag tar ett kort uppehåll och återkommer med tips till V75 på lördag...

 
 
Ingen bild

Sam

10 mars 2011 19:22

Då får jag ta över istället för dig :)

1) 3. Toppchans
2) 2, 3, 5, 7, 10, 11(!), 12 Öppet lopp,
3) 7 Rania har fin chans. Vid gardering: 4
4) 1, 2, 3, 6, 9(!), 12. Vid gardering: 8, 4, 7
5) 2, 4, 7, 10, 11, 12
6) 1(!), 3, 5

Varningarna efterföljs av: (!)

Såg precis att jag skrev in felaktig säkerhetskod och adlrig skickade in mitt inlägg. Därmed kom inte tankarna in i tid. Men men, ni får dem ändå.

Niclas Carlson

10 mars 2011 21:38

Jag har inte varit i närheten av en dator ikväll förrän nu. Önskar dig lycka till! (har inte sett loppen än)

 
Ingen bild

Danne_Norrköping

11 mars 2011 11:56

Sam: Vikarierar du ikväll med för Niklas? =)

Niclas Carlson

11 mars 2011 18:47

Han brukar lägga upp sitt vid 19-tiden, så håll utkik...

 
Ingen bild

Izze

11 mars 2011 19:16

Vad tror du om Bad Migren & Cream of Arnie? en trolig och en rolig?

Niclas Carlson

11 mars 2011 19:24

Tjenare Izze!
Tycker nog båda är roliga i så fall:)
Tränarna ligger lite lågt, men jag har inte kollat upp dem ännu. Men visst kan de vara med i striden.

 
Ingen bild

Sam

11 mars 2011 22:58

Ber om ursäkt.. La aldrig upp mitt spel idag. Blev vinst på v65 men hade en helgardering i sista loppet och självklart vann favoriten!
Nu blir det momarken!

Niclas Carlson

11 mars 2011 23:35

Inget att be om ursäkt för.
Ska du åka dit?

 
Ingen bild

Sam

12 mars 2011 01:04

Nä, utan ladda hemma i soffan :)
Sen överdrev jag lite kanske angående föregående inlägg. ALLA hade jag inte, men hade alla som kunde vinna däribland ett par skrällar.

Momarken ser svårt ut. Hittar ingen riktig spik och de spikalternativen som finns vill jag helst försöka fälla då det finns så många fina drag. Sir Remington har jag jagat länge. Nu när var usel mot enkelt gäng kanske jag borde släppa honom och spika Globalen. Vi får se

Niclas Carlson

12 mars 2011 01:50

Surt när man har många streck och favoriten vinner. Känns nästan som man blir lurad då...

Håller med dig om att det ser svårt ut. Det finns många roliga drag lite överallt.

Vi får se vad vi hittar på...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards