Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Niclas Carlson - 4 mars 2012 01:27

Söndagens V65- och DD-omgång avgösr på Solvalla. V65-loppen ser inte helt lättlösta ut och det kan nog bli hyggligt betalt till slut. DD-loppen löser jag så här:


DD-1:

6 Hamras One More avslutade sylvasst senast efter en sen lucka. Var klart färbättrad, och formen pekar uppåt. Är ruskigt snabb från start, och vägen till ledningen ligger öppen här. Jag tror han drar direkt till spets, och kör där sen. Blir svårslagen från ledningen, och jag tror inte att dem mer meriterade hästarna kommer in i matchen från tilägg. Jag spikar Hamras One More, och hoppas att Jennifer vet hur hon ska köra..


DD-2:

4 Natural Wonder avslutade vasst senast och var inte långt från segern. Är i bra form och normalt sett ska han ha toppchans att vinna här. Jag garderar dock med två skrällar. 2 Super G kördes invändigt senast och avslutade riktigt vasst efter en sen lucka. Det blir förmodligen en smygresa igen, men med lucka i tid kan han skrälla till. 12 Dance Photo spurtade bra senast och visar stigande form. Läget är tråkigt, men har bra fart i sig, och spurten kan bita bra till slut.


DD-systemet ser därmed ut så här:


1) 6 Hamras One More

2) 4,2,12


3 rader x valfri insats


Lycka till!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards