Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Resultat V75 Åby 23/12

Av Niclas Carlson - 23 december 2010 21:56

Rätt rad:


6 Bowling Inferno (2,41) (41%)

12 Ester Zonett (4,45) (21%)

8 Max Thunder (5,30) (25%)

2 Finish Flyer (2,08) (60%)

12 Beretta Avanti (2,10) (62%)

7 Bad Migren (3,44) (36%)

5 Zapdos Håjt (4,87) (21%)


7 rätt: 3 982:-

6 rätt:      72:-

5 rätt:        0:-


Det blev ganska så lätt till slut ikväll, men inte f-n hjälpte det mig. Fem rätt blev det efter två spikmissar. Jag vet vad jag önskar mig i julklapp i alla fall - en kurs i hur man hittar de rätta spikarna....


Kort om kvällens spikar:


Outstanding Lady (V75-2) hamnade i tredje inner från start. Gick ut i andraspår med 600 kvar, men agerade bara segt och kunde ingenting. Mötte för bra motstånd helt enkelt.


Finish Flyer (V75-4) drog till ledningen men släppte omgående till Robin K. Fick lucka via open stretch och flög fram över upploppet till en säker seger. Bra insats av både kusk och häst.


My Fix (V75-5) kunde inte försvara innerspåret utan hamnade i rygg på ledaren istället. Var trött och slagen med 600 kvar och var urusel. Sjuk igen?


Nu ska vi fira jul, men jag är tillbaka på lördag med tips till V65 på Bergsåker....

God jul på er allihop!

V75
 
 
Ingen bild

Mr. K

23 december 2010 22:25

Tjena Niclas! Jag gillar dina idéer och har faktiskt dragit in en del slantar på dom. Har inte spelat som dig, men däremot ibland vinnarraketer och ibland fått stöd till mina egna idéer som jag spikat. Snart sätter du också 7:an, du vet ju att det går i omgångar. Nu till helgen är det ju nästan 50 miljoner som ska delas ut! =)

Mvh

Niclas Carlson

23 december 2010 23:11

Jo, det vet jag att det går upp och ner, men de senaste månaderna har det bara varit neråt. Men jag är övertygad om att det vänder, och då....
Kul att du gillar det jag gör i alla fall:)
Vi tar dem på Valla på söndag!

 
Ingen bild

Merson

23 december 2010 22:58

God jul på dig!

Djärva spikar du hade idag, bra att våga menar jag. Jag missade 6e avd på lilla systemet, hade spik på Flemming... Stora blev bara 5, satsade på lite högre utdelning där ;)

Nu blir det fullt fokus på finalerna på Valla! Lycka till!

Niclas Carlson

23 december 2010 23:09

God jul till dig med!
jag tyckte det var svårt att hitta spikarna ikväll, men med facit i hand hade man kunnat göra det mycket lättare givetvis. Men jag gillar att chansa också, även om det kan bli dyrt. Men när de sitter så blir det betalt...
Synd att du missade, men vi tar dem på Valla på söndag istället! Lycka till du med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Presentation

Fråga mig

111 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards