Direktlänk till inlägg 15 december 2010

V64 Solvalla 15/12

Av Niclas Carlson - 15 december 2010 01:34

Dags då för V64 på Solvalla igen. Det är återigen jackpot och fina pengar att lira om. Själv har jag fortsatt helröten form, och det speglar av sig på mitt humör också. Därför har jag enbart gjort ett chanssystem till ikväll....


1) 1,2,4,6,7,12 (8-5)

2) 5,6,7,8,11 (2-9)

3) 3 Iceland (6-7)

4) 3,5,10 (15-12)

5) 6,8,10 (11-1)

6) 4 You Bet Hornline (8-11)


270 rader


Kort om spikarna:


Iceland (V64-3) har sett ut som en dröm i sina lopp på slutet. Fortfarande på väg uppåt i form, och här blir det ledning hela vägen. Jag kan inte se att Maharajah ska kuna ta ner Iceland från dödens.


You Bet Hornline (V64-6) satt fast med allt kvar i Breeders' Crown-finalen senast. Har fina förutsättningar här, och nu är det ledning hela vägen som gäller.

V64
 
 
Ingen bild

Hasse

15 december 2010 19:57

Bra system. Jag spikar New Photo Guy på DD:n men går emot dig i sista - mest för att få bättre odds och spelar med Dileva Käll mot. Är ju fantastisk från bakspår nästan varje gång. Men OK, You Bet H. kan nog diregera runt om. Lycka till!

Niclas Carlson

15 december 2010 22:11

Nja, det såg bra ut på förhand, men det blev ju bara skräp av allt. Jag tycker att Erik körde bort New Photo Guy, varför i hela friden ska han vänta så länge med att köra med en så pigg häst? Nu såg det ut som att han körde upp i vagnen framför dessutom. Dileva Käll avslutad om vanligt kanonbra och är riktigt bra i ordning. Men You Bet Hornline var inte bra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Ovido - Quiz & Flashcards