Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

V75 Hagmyren 30/7

Av Niclas Carlson - 30 juli 2011 10:00

Hagmyren står som värd för lördagens V75-omgång. Det ser hyggligt favoritbetonat ut, och risken för en ny jackpot är stor. Tyvärr har det strulat lite med en drös grejer, så tiden för V75-plugg har inte varit optimal. Därför blir det enbart ett systemförslag idag, innan jag sticker ut för lite sol och bad...


V75-förslaget:


1) 7 Mellby Sambuca (6-3)

2) 5,6,7,11,12,15 (13-10)

3) 1,3,6,7 (12-10)

4) 1,2,3,5 (8-6)

5) 2,3,6,8,9,11 (10-15)

6) 5 SJ's Otto (6-7)

7) 5 Orlando Croft (10-4)


576 rader = 288 kronor


Kort om spikarna:


Mellby Sambuca (V75-1) har arit kanonfin i de två senaste starterna och hittat stilen. Har ett perfekt spår då han är startsnabb och möter inget särskilt. Lördagens klaraste spik!


SJ's Otto (V75-6) drog i bra tempo på fel distans senast. Har ett bra läge igen och lär bomba till spets. Nu är det dessutom rätt distans och jag tror han blir ruskigt svårslagen.


Orlando Croft (V75-7) var väl inte som allra bäst senast, och kan mycket bättre än så. Han är snabb ut och skulle han lyckas sno åt sig ledningen tror jag han blir svår att slå.


Lycka till!

V75
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Skapa flashcards