Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

V75 Bergsåker 2/7

Av Niclas Carlson - 1 juli 2011 19:52

Lördagens V75-omgång avgörs på Bergsåker. Det är finaler, E3-final och jackpot.

Tyvärr hinner jag inte skriva nån fullständig analys till loppen, men ett systemförslag kommer i alla fall:


1) 5 Youpie (3-1)

2) 1,2,4,5,7,12 (8-6)

3) 2 Yellow Eden (5-4)

4) 4,5,6 (7-3)

5) 9,11,13,15 (4-1)

6) 4 Brad De Veluwe (3-2)

7) 1,3,4,7,10,11 (6-5)


432 rader = 216 kronor


Kort om spikarna:


Youpie (V75-1) fick ett drömlopp senast men såg seg och trött ut med 500 kvar. Fick tillbaka krafterna och avslutade riktigt bra över upploppet. Åke upp igen och jag tror Youpie kommer vara kraftigt förbättrad nu när det är finaler. Jag tror dessutom att Sanity får det svårt med tanke på det tuffa lopp han fick förra lördagen.


Yellow Eden (V75-3) fick ett invändigt lopp senast men spurtade riktigt vasst och hade mycket krafter sparade. Såg ruggigt fin ut och formen är på topp. Jag tror han speedar ner allt över upploppet.


Brad De Veluwe (V75-6) flög till spets direkt senast och hade sen lekstuga. Han är ruskigt snabb från start och jag tror han tar ledningen utan problem igen. Sen blir han väldigt svårslagen.


Lycka till!

V75
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Skapa flashcards