Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

V65 Skellefteå 24/10

Av Niclas Carlson - 24 oktober 2010 00:20

Söndagens V65-omgång körs i Skellefteå, och normalt sett så skulle jag bara backa ur för att jag inte har nån koll. Det har jag inte idag heller, men med tanke på hur det har sett ut den senaste tiden med tipsen, så kan det ju bara inte bli sämre. Därför blir det i alla fall ett systemförslag....


Systemet ser ut så här:


1) 1,5,7,9 (8-3)

2) 3,6,8,9 (10-2)

3) 2,10,11,12 (5-8)

4) 6,9,10 (15-13)

5) 9 Tapfer (10-4)

6) 14 Regent Royal (15-9)


192 rader


Kort om spikarna:

Tapfer (V65-5) har kanonform, och har sett fin ut på slutet. Går bra bakifrån, och ska ha bra chans att vinna här.

Regent Royal (V65-6) har gjort tre starter efter ett långt uppehåll, och borde vara segermogen nu. Passande förutsättningar nu, och ska ses med bra chans.


Lycka till!

V65
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Skapa flashcards