Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

V65 Bollnäs 23/5

Av Niclas Carlson - 23 maj 2010 09:32

V65 avgörs idag på Bollnäs, och med två kallblodslop är jag helt offside, så jag avstår från allt idag. Men är tillbaka redan sent ikväll med tips till morgondagens V65:a på Årjäng.

Lämna gärna en kommentar eller tå när ni är inne här. Det är alltid kul att höra era åsikter.

Ha det så gott!

V65
 
 
Ingen bild

Tommpa

23 maj 2010 17:39

Hej Niclas jag är ny här på din sida, hittade den via Fredrik Ekmans sida. Jag rygga ditt lilla V75 system igår och det bar frukt direkt, så jag kommer följa dina tips noga. Mvh Tommpa =)

 
Niclas

Niclas

23 maj 2010 19:52

Hej Tommpa! Kul att det blev en bra start:) Följ gärna med här, det blir tankar, rank, och spelförslag nästan varje dag:)
MVH Niclas

http://travspel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Carlson - 25 mars 2012 00:01

Jag har ju redan nämnt det tidigare i veckan, men från och med nu flyttar jag alltså bloggen. Den nya sidan som ni kan hitta mig på är:   http://niclastravtips.wordpress.com/       Denna sidan kommer att vara kvar, men kommer inte att upp...

Av Niclas Carlson - 24 mars 2012 01:51

Sundbyholms travbana utanför Eskilstuna står som värd för veckans V75-omgång. En omgång som, trots att det kryllar av topphästar, inte känns så jätteupphetsande ändå. Jag kan inte sätta fingret på varför, men så är känslan. Flera av loppen känns öppn...

Av Niclas Carlson - 23 mars 2012 01:06

Fredagens V65- och DD-omgng avgörs på Romme. Loppen håller ganska hygglig klass, men det ser ut att bli favoritbetonat, så en låg utdelning är att vänta. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 3 Calvados Yankee har gjort två starter i år och närma...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 09:26

Hej på er, mina trogna läsare. Ja, alla nya också för den delen:) Jag har länge haft en egen önskan om att fixa till en lite mer personligare och trevligare sida än vad den här bloggen kan göra, och nu äntligen har jag haft tid och inspiration till...

Av Niclas Carlson - 22 mars 2012 02:07

Torsdagens V65- och DD-omgång arrangeras av Östersundstravet. Man har fått ihop en rätt så bra omgång, och jag tror det kommer bli rätt så bra betalt för dem som lyckas pricka sexan. DD-loppen löser jag så här:   DD-1: 9 Insect Face var kraftig...

Skapa flashcards